MEDIA WORKERS AND TV RESEARCHERS - Please seek permission before posting on this site or approaching individuals found here by phone or email - write to the Editor - mail to nick@off-grid.net

Home Forums German Deutsch Wilkommen!

This topic contains 5 replies, has 5 voices, and was last updated by  Jay 4 years, 11 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Uli
    Member

Hallo und herzlich wilkommen! Off-grid hat jetzt ein Forum für alle Off-gridder aus Deutschsprachigen Landen. Hier in dem Forum könnt ihr mit Gleichgesinnten kommunizieren, Probleme posten oder einach klatschen. Viel Spass!!!

Öffnungsfrage:

Wer seid ihr? Lebt ihr schon Off-grid oder habt ihr vor bald Off-grid zu leben?

Lektor72
    Participant

Hey, ich habe zumindest off grid zuleben. Wer hat schon Erfahrungen damit in Deutschland?? Man wird wohl auf einige Behoerdliche Hindernisse stossen!! Ich selber bin ausgewandert nach Russland, lebe aber noch in einer normalen Whg. Off grid kommt in etwa dem Leben auf einer Datscha gleich. Gruss Lektor72

russ chase
    Participant

Hi can someone please translate my post to German

I have a 1200 sq ft off grid cabin in Northern Canada. I was looking to have someone house sit for me starting October 2013. My cabin is located just 1/2 km off main highway located in pine and spruce forest.

If you like the outdoors than you will love this. Lots of area to explore and there is some work not far away. The cabin has cell phone and internet access. I am not looking for rent but you must supply your own propane, food.

The area has need for a carpenter. Cabin is two story with one very large bedroom upstairs. It has hot water, wood heat, propane fridge, stove, you can have satilite tv as well. Your closes niebor would be about 4 km away. Small town about 20 km away. Larger town 40 km away.

I would be avialable to provide transportation on regular basis. The cabin would be great for a couple rather than one person.

I am looking for someone responsible who will look after my property. There is lots of photography opportunities in the area. The area has moose, caribou, lynx, wolves and bison in the area. You could stay for maximum of two and a half years.

The area has a lot of aboriginal culture, people are very lay back and friendly. If your interested I can send photos of the cabin and area.

regards Russ

WrethaOffGrid
    Keymaster

Russ, you can go to http://translate.google.com/#en/de/ and translate it from English to German, it will not be perfect but it will work.

Wretha

russ chase
    Participant

Translate from:

English (Auto-Detected)

Translate to:

German

Translate

please translate my post to German

I have a 1200 sq ft off grid cabin in Northern Canada. I was looking to have someone house sit for me starting October 2013. My cabin is located just 1/2 km off main highway located in pine and spruce forest.

If you like the outdoors than you will love this. Lots of area to explore and there is some work not far away. The cabin has cell phone and internet access. I am not looking for rent but you must supply your own propane, food.

The area has need for a carpenter. Cabin is two story with one very large bedroom upstairs. It has hot water, wood heat, propane fridge, stove, you can have satilite tv as well. Your closes niebor would be about 4 km away. Small town about 20 km away. Larger town 40 km away.

I would be avialable to provide transportation on regular basis. The cabin would be great for a couple rather than one person.

I am looking for someone responsible who will look after my property. There is lots of photography opportunities in the area. The area has moose, caribou, lynx, wolves and bison in the area. You could stay for maximum of two and a half years.

The area has a lot of aboriginal culture, people are very lay back and friendly. If your interested I can send photos of the cabin and area.

regards Russ

Posted 10 hours ago #

Bitte meinen Beitrag ins Deutsche zu übersetzenIch habe eine 1200 sq ft aus Raster Kabine im Norden Kanadas. Ich suchte jemanden für mich ab Oktober 2013 Haus sitzen. Meine Kabine befindet sich nur 1/2 km ab Autobahn befindet sich im Wald-Kiefer und Fichte.Wenn Sie die Natur mag, als Sie dies lieben werden. Viel Gegend zu erkunden und einiges nicht weit entfernt. Die Kabine verfügt über Handy und Internet-Zugang. Ich Suche nicht vermieten, aber müssen Sie eigene Propan, Lebensmittel angeben.Das Gebiet hat Notwendigkeit eines Zimmermanns. Kabine ist zwei Geschichte mit einem sehr großen Schlafzimmer im Obergeschoss. Es verfügt über Warmwasser, Holz Wärme, Propan-Kühlschrank, Herd, können Sie Satilite sowie tv. Ihr schließt Niebor wäre ca. 4 km entfernt. Kleinstadt ca. 20 km entfernt. Größeren Stadt 40 km entfernt.Ich wäre Avialable zum Transport auf regelmäßiger Basis zu bieten. Die Hütte wäre schön für ein paar eher als eine Person.Ich Suche jemand verantwortlich, die mein Eigentum kümmert werden. Es gibt viele Möglichkeiten der Fotografie im Bereich. Das Gebiet hat Elchen, Karibus, Luchse, Wölfe und Bisons in der Gegend. Sie konnten bis zu zweieinhalb Jahre bleiben.Die Gegend hat viele Aborigine-Kultur, Menschen sind sehr Laien zurück und freundlich. Wenn Sie interessiert sind Fotos der Kabine und der Bereich ich schicken kann.Grüße RussVor 10 Stunden veröffentlicht

Jay
    Participant

Hello Russ,

We are a couple one from Europe and one from the US. We would love to take care of your cabin. Can you please email me on offgridstudy@hotmail.com and we can speak more. I can then pass on my number and we can talk.

-Jay

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.